Atmintinė DPD siuntų gavėjams

Jeigu nenurodyta kitaip prekės pristatomos per 2-5 darbo dienas. 

Siuntų gavėjai turėtų atkreipti dėmesį į šiuos esminius dalykus:

 1. SUSISKAIČIUOK DĖŽES

DPD kurjerio pristatomas pakuočių (dėžių) skaičius turi būti toks pat koks yra nurodytas kurjerio naudojamame skenerio ekrane. 
Jeigu pristatomų pakuočių (dėžių) skaičius skiriasi nuo skeneryje nurodyto dėžių skaičiaus – tuomet DPD kurjeris privalo patikslinti pristatomų dėžių skaičių skeneryje.

 2. PATIKRINK DĖŽIŲ ETIKETES

Ant DPD pakuočių (dėžių) etiketėse turi būti nurodytas Jūsų adresas, o dėžių numeriai turi atitikti  skeneryje nurodytiems pakuočių numeriams.
Jeigu pristatytų pakuočių (dėžių) numeriai skiriasi nuo skeneryje nurodytų dėžių numerių – tuomet DPD kurjeris privalo patikslinti gautų dėžių numerius.

 3. APŽIŪRĖK GAUTAS DĖŽES

Pristatomos pakuotės (dėžės) turi būti tvarkingos, t. y. nepraplėštos, nesugniuždytos ir pan.
Jeigu prekes pažeistoje pakuotėje yra apgadintos – tuomet su DPD kurjeriu turi būti surašytas „pakuotės pažeidimo aktas“. ”Pakuotės pažeidimo akto“ formą turi DPD kurjeris.

 4. TEISINGAI INFORMUOK

Informacija apie neteisingai pristatytas pakuotės (dėžes) turi būti pateikta klientų aptarnavimo skyriui, el. paštu kas@dpd.lt arba tel.: 8-5 210 67 77. Pateikiamoje informacijoje turi būti DPD pakuotės numeris.